LÜTFEN OTELİNİZİ SEÇİNİZ
  • ELITE WORLD ASIA
  • ELITE WORLD EUROPE
  • ELITE WORLD İSTANBUL
  • ELITE WORLD BUSINESS
  • ELITE WORLD MARMARİS
  • ELITE WORLD VAN
  • ELITE WORLD PRESTIGE
GİRİŞ TARİHİ
ÇIKIŞ TARİHİ
YETİŞKİN
GİRİŞ TARİHİ
ÇIKIŞ TARİHİ
YETİŞKİN
REZERVASYON

BLOG

ELITE WORLD HOTELS

5 Nisan Cuma

YAZA FORMDA BİR VÜCUTLA GİRMEK İSTEYENLERE EGZERSİZ ÖNERİLERİ

Baharın gelmesiyle birlikte hepimiz üzerimizden kış miskinliğini atmak istiyoruz. Bunun yanında bir de kışın yapılan tembelliklerin sonucu olan fazla kilolardan kurtulma isteği var tabii. Tam da bu sebepten "Acaba spora mı başlasam?" sorusu, "Acilen spora başlamalıyım!" cümlesine dönüşüyor. Peki yaza formda bir vücutla girmek için hangi sporları tercih etmeli? İşte, hayalinizdeki vücuda kavuşmanızı sağlayacak bazı spor türleri!

 

1. Pilates

Pilates

Son zamanların en popüler egzersiz sistemi pilates; sakatlıkların rehabilitasyonu, duruş bozuklarının iyileştirilmesi gibi amaçlar dışında sıkılaşmak ve kilo vermek gibi amaçlarla da tercih edilebiliyor. Çünkü pilates, tüm kasları esneterek ve uzatarak çalıştırıyor. Bunun sonucunda ise kişi kilo vermese dahi önce sıkılaşıyor; bunu bir de beslenme ile desteklediğinde istediği fiziğe sahip olabiliyor.

 

2. Koşu

Koşu

Koşu; hazır havalar da ısınmışken açık havada yapabileceğiniz, aynı zamanda son derece masrafsız bir spor türüdür. Düzenli koşu, kilo vermenin yanı sıra kişiye pek çok fiziksel ve zihinsel fayda da sağlıyor. Bunun için tek yapmanız gereken, uygun bir spor ayakkabı ve koşu giysileri edinmek!

 

3. Fitness

Fitness

Yaza formda girmek isteyenlerin tercih edebileceği bir diğer egzersiz türü ise fitness. Ağırlıklar ile yapılan bu spor, uzman eşliğinde yapıldığında kişinin kas kütlesini artırarak yağ yakmasını, dolayısıyla da fazla kilolarından kurtulmasını sağlayabiliyor. 

 

4. Bisiklet

Baharın en keyifli aktivitesi olan bisiklet sürmek, aynı zamanda oldukça etkili bir spor türü. Bisiklet sürerken neredeyse vücudunuzdaki tüm kaslar çalışıyor ve kişi ciddi şekilde yağ yakabiliyor. Bu nedenle siz de çocukluğumuzun sevilen aktivitesi bisiklet sürmeyi yeniden alışkanlık haline getirebilir ve yaza formda girebilirsiniz.

 

5. Yüzme

Yüzme

Eminiz kış boyu en çok yüzmeyi özlediniz! O zaman formunuza kavuşmak için yüzmeye ne dersiniz? Yüzme doğru bir şekilde ve düzenli olarak yapıldığında sayısız fiziksel ve zihinsel faydası olan bir spor türüdür. Üstelik sanıldığından çok daha fazla kalori yaktırıyor! Suyun stresten arındırma gibi rahatlatıcı bir etkisi olması da cabası!

 

6. Dans

Dans

Dans, sanıyoruz spor yaparken eğlenmenin mümkün olduğu ender egzersiz türlerinden biri. Dans sırasında sadece stresten arınmış olmuyorsunuz, bunun yanında bir de yağ yakıyor; fazla kilolarınızdan kurtulmaya bir adım daha yaklaşıyorsunuz! Düzenli dans etmenin fiziksel ve zihinsel sağlığımıza en az diğer egzersiz türleri kadar faydası olduğunu da söylemeden geçmeyelim!

 

7. Kick box

Kick box

Sevilen dövüş sporlarından biri olan kick box, dayanıklılığı ve formu ciddi şekilde artırıyor. Üstelik sanıyoruz ki bundan daha fazla stres attıran bir spor daha yok! Eğer siz de daha önce yapmadığınız bir egzersiz türü ile form kazanmak istiyorsanız, yazdan önce boxa başlayarak ideal kilonuza ulaşabilirsiniz.

 

8. Paten

Paten

Paten de tıpkı bisiklet gibi bahar aylarında açık havada yapılabilen, son derece keyifli bir spor. Paten sürerken birçok kas grubunun aynı anda çalışmasının yanı sıra paten sürmek kişiye ciddi şekilde kalori yaktırıyor. Bu nedenle siz de hafta sonları açık havanın tadını paten sürerek geçirebilir ve bedeninizi yaz için hazırlayabilirsiniz.

 

Bu yazılarımız da ilginizi çekebilir:

Dietary Tips for a Healthy Life

9 Energy Foods to Give You an Energetic Start to the Day

9 Best Winter Sports Destinations in Turkey and in the World

Spor Salonu mu Yoksa Dışarısı mı?

PAYLAŞ
SON 5 EĞLENCE GÖNDERİSİ
SON 5 ETKİNLİK GÖNDERİSİ
SON 5 EVLİLİK GÖNDERİSİ
SON 5 GENEL GÖNDERİSİ
SON 5 İŞ HAYATI GÖNDERİSİ
SON 5 HABERLER GÖNDERİSİ
SON 5 ÖZEL GÜNLER GÖNDERİSİ
SON 5 SAĞLIKLI YAŞAM GÖNDERİSİ
SON 5 SEYAHAT GÖNDERİSİ
SON 5 YEME İÇME GÖNDERİSİ