LÜTFEN OTELİNİZİ SEÇİNİZ
  • ELITE WORLD SAPANCA
  • ELITE WORLD ASIA
  • ELITE WORLD EUROPE
  • ELITE WORLD İSTANBUL
  • ELITE WORLD BUSINESS
  • ELITE WORLD MARMARİS
  • ELITE WORLD VAN
  • ELITE WORLD PRESTIGE
GİRİŞ TARİHİ
ÇIKIŞ TARİHİ
YETİŞKİN
GİRİŞ TARİHİ
ÇIKIŞ TARİHİ
YETİŞKİN
REZERVASYON

BLOG

ELITE WORLD HOTELS

SATIN ALMA, RESEPSİYON VE MÜŞTERİ HİZMETLERİ

Satın Alma

• Oteller, Covid-19 kapsamında dış kaynaklı ürün ve hizmet sağlayıcılarının ve taşeronlarının aldığı tedbirleri sorgulamakta ve sürekli takip etmektedir. Bu kapsamda otellerin; dış kaynaklı ürün, hizmet sağlayıcıları ve taşeronlarından uyulmasını talep ettiği Elite World Koronavirüsü Tedbirleri kapsamında önlem kriterleri hizmet şartnameleri ile bildirilmektedir.
• Alternatif tedarikçiler değerlendirilmiştir. İlgili operasyonel süreçlerimiz ve stokların etkilenme seviyeleri göz önünde bulundurularak, operasyonel verimliliği düşüren tedarikçiler elimine edilmektedir.
• Otellerin depo ve mal kabul süreçleri gözden geçirilmiş, stoklar teslim alınırken Covid-19 kapsamında hijyen ve sağlık kontrolleri sıklaştırılmıştır. Mutfak departmanından yetkili bir çalışanın da mutlaka depo kabul sürecinde girmekte, teslim alınan malların hijyen standartlarını kontrol etmektedir. Sağlık ve hijyen şartlarını tehdit edebilecek en küçük bir mal ya da envanterin otele girişi engellenmektedir. Depo mal kabul süreçleri ilgili yönetici tarafından denetlenmekte ve kayıt altına alınmaktadır.
• Otel bünyesinde gıda ürünlerinin tedariki ve üretimini yapılan bölümlere, geçici olarak giriş yapan tedarikçiler, bakım elemanları, mal getiren şoförler vb. kişilerin otel çalışanlarıyla herhangi bir temasta bulunmaması, sosyal mesafe kuralı korunarak ve koruyucu ekipman kullanarak işlemlerini yapması sağlanmaktadır.
• Satın alma ekibi iş süreçlerini, telekonferans ya da video konferans üzerinden gerçekleştirmektedir.
• Satın alma birimi tarafından yapılan alımlar öncelikle lisanslı tedarikçilerden uygun nitelikte ve ambalajlı ürünler arasından tercih edilmektedir.
• Otellerin hijyen koşullarının devamlılığının sağlanması için minumum temizlik limitleri belirlenmiştir. Çalışanların kullanacağı özellikle Covid-19 kapsamında gerekli olan malzemelerin tedarikinde sıkıntı yaşamamak için, planlamalar düzenli bir şekilde yapılmaktadır. Rutin olarak temizlik malzemesi stokları kontrol edilmekte ve herhangi malzeme eksikliğine yol açmamak için çok sıkı bir şekilde denetlenmektedir.

 

Resepsiyon ve Müşteri Hizmetleri

• Misafirlere girişte otelde alınan tedbirler ve uygulanan kurallar bildirilmektedir. Misafirlere hijyen kitleri girişte dağıtılmaktadır. Resepsiyonlarımızda Covid-19 süreci boyunca her daim bulundurulması gereken kit ürünlerimiz aşağıdaki gibidir.
- Yüzey temizliği için dezenfektan veya dezenfektanlı mendiller.
- Yüz/göz maskeleri (ayrı veya kombine, yüz siperi, gözlük)
- Tek kullanımlık eldiven
- Tek kullanımlık koruyucu önlük
- Tam boy uzun kollu elbise
- Kırmızı tıbbi atık poşeti
• Departman çalışanları görevleri sırasında mutlaka maske ve eldiven takmaktadır. Nakit işlemlerden sonra mutlaka eldivenler imha edilmekte ve yenisi giyilmektedir.
• Misafir ve çalışanlara maske ve eldiven dağıtımı sürekli olarak yapılmakta, otel girişlerinde ve belirli alanlarda maske, eldiven ve dezenfektanlar herkesin ulaşabileceği şekilde hazır bulundurulmaktadır. Özellikle çalışanların maske ve eldiven kullanımı sık sık kontrol altında tutulmaktadır.
• Yayımlanan Elite World Sosyal Mesafe Planı uygulanmakta olup, gerekli uyarı işaretleri ve bilgilendirmeler sağlanmıştır.
• Ön büro departmanında “ACİL DURUM” numaralarını da içeren bir iletişim listesi, acil durumlar için kullanılmak üzere gerekli olan her türlü acil durum ekipmanı ile Elite World Acil Durum Eylem Planı hazır bulundurulmaktadır.
• Ön bürodaki bütün operasyon sosyal mesafe kurallarına uygun olacak şekilde planlanmıştır. Check-in ve check-out sırasında gerekli mesafeleri düzenleyecek yer işaretleri yerleştirilmiştir.
• Her misafire otel girişinde, son 14 gün içerisinde Sağlık Bakanlığı’nın risk grubu olarak belirlediği ülkelerden seyahat edilip edilmediği sorgulanmaktadır.
• Misafir girişleri mümkün olduğu kadar mobil olmakta ve herhangi bir temas olmadan giriş işlemleri gerçekleştirilmektedir.
• Misafir ve çalışanların sık kullanıp temas ettiği kapı anahtarları, mastercardlar, dolap kilitleri her kullanım sonunda mutlaka dezenfekte edilmektedir.
• Vale sistemi işleyişi revize edilmiş, misafir araç teslimi hemen öncesi direksiyon, vites ve kapılar gibi yüksek temas içeren noktalar dezenfektan ürünleri ile kısa sürede temizlenmektedir.
• Bellboylar bagaj taşıma esnasında kişisel koruyucu önlemleri (eldiven, maske, siper maske vb.) almaktadırlar.
• Misafir bagajları odaya taşınırken mümkün olduğunca özel olarak taşınmaktadır. Mümkün olmadığı durumlarda ise birden fazla odanın bagajlarının aynı bagaj arabasına direkt temas halinde yerleştirilmemesine dikkat edilmektedir.
• Bagaj taşıma araçları her kullanım sonrası dezenfekte edilmektedir.
• Bagaj odasının temizlik ve dezenfeksiyon planı oluşturulmuştur ve yapılan işlemler kayıt altına alınmaktadır.

OTELLERİMİZDE ALDIĞIMIZ COVID-19 ÖNLEMLERİ

PAYLAŞ
SON 5 EĞLENCE GÖNDERİSİ
SON 5 ETKİNLİK GÖNDERİSİ
SON 5 EVLİLİK GÖNDERİSİ
SON 5 GENEL GÖNDERİSİ
SON 5 İŞ HAYATI GÖNDERİSİ
SON 5 HABERLER GÖNDERİSİ
SON 5 ÖZEL GÜNLER GÖNDERİSİ
SON 5 SAĞLIKLI YAŞAM GÖNDERİSİ
SON 5 SEYAHAT GÖNDERİSİ
SON 5 YEME İÇME GÖNDERİSİ