LÜTFEN OTELİNİZİ SEÇİNİZ
  • ELITE WORLD SAPANCA
  • ELITE WORLD ASIA
  • ELITE WORLD EUROPE
  • ELITE WORLD İSTANBUL
  • ELITE WORLD BUSINESS
  • ELITE WORLD MARMARİS
  • ELITE WORLD VAN
  • ELITE WORLD PRESTIGE
GİRİŞ TARİHİ
ÇIKIŞ TARİHİ
YETİŞKİN
GİRİŞ TARİHİ
ÇIKIŞ TARİHİ
YETİŞKİN
REZERVASYON

BLOG

ELITE WORLD HOTELS

ODALAR, KAT ÇAMAŞIRHANE VE TEKNİK SERVİS HİZMETLERİ

Odalar ve Kat Hizmetleri

• Eldiven ve maske kullanımsız saha görevi kesinlikle yasaklanmıştır. Her yer dezenfekte edilerek sadece misafirlerin kullandıkları alanlar değil, çalışanların kullandıkları alanların da hijyen şartları sağlanmaktadır. Sık kullanılan mekanların girişlerine el dezenfeksiyon cihazları yerleştirilmiş, dezenfektan kullanılması konusunda uyarılar ve yönlendirmeler yapılmaktadır.
• Kat hizmetleri çalışanlarının odalarda detaylı ve etkin temizlik yapabilmeleri için çalışan başına düşen oda sayıları azaltılmış ve Covid-19 süreci hijyen kurallarının uygulanması sağlanmaktadır
• Misafirlerin kişisel kullanımı için her odaya dezenfekte edici mendil yerleştirilmektedir.
• Odalarda tek kullanımlık (şampuan, sabun, duş bonesi, bardak, tabak, çatal bıçak takımları vb.) malzemelerin kullanılması için düzenleme yapılmıştır.
• Kat hizmetleri çalışanı temizlik esnasında tek kullanımlık hijyenik bezler ve temizlik ürünlerini kullanmakta, kullanılan bütün malzemelerin bir sonraki oda temizliği öncesi uygun dezenfektasyon işlemleri yapılmaktadır.
• Oda temizliğini yapacak kişi ellerini yıkadıktan sonra eldiven giymekte ve temizlik eldivenli ellerle yapılmaktadır. Her oda temizliğinden sonra eldivenler çıkartılmakta, eller uygun şekilde yıkanmakta ve bir sonra oda temizliğinden önce yeni eldiven giyilmektedir.
• Oda temizliğine giden çalışan odayı temizlik öncesinde havalandırmaktadır. Odalar ve diğer kapalı alanlardaki camlar günlük rutin temizlik esnasında açık olmakta ve temizlik sonrası en az 1 saat havalandırılmaktadır.
• Odalarının boşaltılmasından sonra yeni bir kullanım için en az 24 saat boş bırakılmaktadır.
• Odalarda ve genel alanlarda son teknoloji havalandırma sistemlerimiz ve açılabilen pencereleri ile 24 saat temiz hava sağlanmaktadır
• Odalardaki su ısıtıcıları, televizyon ve klima kumandaları her misafir odadan ayrıldığında dezenfekte edilmektedir. Tek kullanımlı hijyen paketleri yenilenmektedir.
• Özellikle eller ile sık dokunulan yüzeyler; kapı kolları, bataryalar, tırabzanlar, sık dokunulan düğmeler, telefon ahizesi, televizyon ve klima kumandası, ortak kullanım alanlarındaki tuvalet ve lavaboların temizliğine özen gösterilmektedir. Bu alanların temizliği için su ve deterjan ile temizlik yapıldıktan sonra 1:100 oranında sulandırılmış çamaşır suyu (Sodyum hipoklorit Cas No: 7681-52-9) veya klor tablet (ürün tarifine göre) kullanılmaktadır.
• Tuvalet, lavabo ve banyo gibi potansiyel kirlenmiş yüzeylere %0.1 sodyum hipoklorit (çamaşır suyu) su ile sprey şeklinde sıkıldıktan sonra 10 dakika bekletilmekte ve daha sonra temiz su ile temizlenmektedir.
• Misafirin kullandığı tekstil (nevresim, çarşaf, havlu vb.) ürünleri katlanarak bocalanmaktadır. Bu işlem sırasında toz ve partikül oluşumuna neden olabilecek çırpma ve silkeleme yapılmamaktadır.
• Oda günlük temizlik kontrol formları, oda temizliği sonrasında ilgili yönetici tarafından doldurularak saklanmaktadır.
• Kat koridorlarında, merdiven başlarında veya asansör yakınlarında el dezenfektanı yerleştirilmektedir.
• Konaklama esnasında Covid-19 olduğu anlaşılan veya şüphe duyulan misafirlerin ayrılmasından sonra odanın bu durumlar için özel hazırlanmış olan Oda Temizlik ve Dezenfeksiyon Prosedürü uygulanmaktadır.

 

Çamaşırhane Hizmetleri

• Temiz ve kirli çamaşır/tekstil için kullanılan transfer arabaları birbirinden ayrılmakta ve düzenli olarak dezenfekte edilerek kayıt altına alınmaktadır.
• Her vardiyadan sonra çamaşırhane çalışanı temiz üniforma ve koruyucu tulum giyer, her vardiyadan sonra yıkanmaktadır.
• Farklı linen grupları, tanımlanmış taşıma arabaları ya da poşetler içerisinde ayrıştırılarak toplanmaktadır.
• Yıkama ve kurutma işlemlerinde yıkama programlarına (pH, su sertliği, sıcaklık, su seviyesi, çamaşırların deterjanla temas ettiği süre, makine dolum oranı vb.) göre işlem yapılmaktadır. Covid-19 salgın süresince çarşaf ve havlu gibi tekstil ürünleri 60-90 derece aralığında deterjan ile çamaşır makinesinde yıkanmaktadır.
• Çamaşır makinelerini belirlenmiş periyotlarda 60 derece sıcaklıkta ve genel amaçlı temizleyici ile boş çalıştırılmaktadır.
• Temiz tekstillerin çıkış noktasında paketlenmesi sağlanmaktadır. Taşınacağı yere kadar paketlerde açılmadan muhafaza edilmektedir.
• Çamaşırhane çıkışında temiz tekstiller poşetlenerek, tanımlı temiz arabalara yüklenmekte ve kullanılacak alana transferi sağlanmaktadır.
• Çalışan üniformaları, otel tekstilleri ile birlikte yıkanmakta ve kumaşın dayanacağı maksimum sıcaklıkta yıkama işlemi yapılmaktadır.

 

Teknik Servis Hizmetleri

• Tüm tesislerde giriş çıkışlara termal kamera ile ısıölçer sistemler yerleştirilmiştir. Bu sayede girişler kontrol altına alınmakta ve Covid-19 riski taşıyan misafir ve personel tesislere alınmamaktadır.
• Tüm kapalı alanlara bol bol ventilasyon/hava dolaşımı desteği verilmektedir. Her ne kadar Covid-19 havadan havaya bulaşmasa da ortamın düzgün havalandırılması ve hava filtrelerinin düzenli temizlenmesi kişiden kişiye burun veya ağızdan küçük damlacıklar yoluyla bulaşması önlenmiş olacaktır.
• Tüm asansörler çalışır durumdadır ve kalabalık kullanımının önüne geçilmektedir.
• Misafirlerin elleri ile dokunabileceği yerlere alternatif çözümler geliştirilmekte, kapı kolları, asansör düğmeleri, lavabo/musluklarına el ile temas azaltılmaktadır.
• Odaya tamir ve tadilat için giren çalışan kontrol edilmektedir. Onarım sonrası genel hijyen kuralları takip edilerek raporlanmaktadır.
• Havuz suyundaki klor seviyesinin açık havuzlarda 1-3 ppm, kapalı havuzlarda 1 ile 1,5 ppm arasında tutulmaktadır. Periyodik olarak kayıt altına alınmaktadır.
• Odalarda havalandırma sisteminin düzenli çalıştığının kontrolleri yapılmaktadır. Klimaların filtreleri düzenli aralıklarla temizlenerek dezenfekte edilmekte ve kayıt altına alınmaktadır.
• Klimaların üretici talimatları doğrultusunda düzenli bakım ve onarımlarının yapılması sağlanmaktadır.
• Toplantı salonlarda yer alan teknik ekipmanlar (mikrofon, telsiz, telefon, monitör vs.) düzenli olarak dezenfekte edilmektedir.
• Otel içi içme suları, kullanım suları, havuz ve spa alanlarında kullanılan suların halihazırda yapılmakta olan laboratuvar kontrolleri sıklaştırılmış, yetkili kuruluşlardan onay belgeleri alınmaktadır.
• Departman yöneticileri tarafından alınan önlemler uygulanan prosedürler sürekli kontrol edilmekte, kayıt altına alınmakta, Elite World CARE ve ilgili süreç yöneticilerine raporlanmaktadır.

OTELLERİMİZDE ALDIĞIMIZ COVID-19 ÖNLEMLERİ

PAYLAŞ
SON 5 EĞLENCE GÖNDERİSİ
SON 5 ETKİNLİK GÖNDERİSİ
SON 5 EVLİLİK GÖNDERİSİ
SON 5 GENEL GÖNDERİSİ
SON 5 İŞ HAYATI GÖNDERİSİ
SON 5 HABERLER GÖNDERİSİ
SON 5 ÖZEL GÜNLER GÖNDERİSİ
SON 5 SAĞLIKLI YAŞAM GÖNDERİSİ
SON 5 SEYAHAT GÖNDERİSİ
SON 5 YEME İÇME GÖNDERİSİ