لطفا هتل را انتخاب کنید
  • الیت وورد آسیا
  • الیت وورداروپا
  • الیت وورد استانبول
  • هتل الیت وورد بیزینس
  • الیت وورد مارماریس
  • الیت وورد وان
  • الیت وورد پرسیژ
محل استقرار
انتخاب هتل
تاریخ ورود
تاریخ خروج
بالغ
محل استقرار
انتخاب هتل
تاریخ ورود
تاریخ خروج
بالغ
رزرواسیون

بلوگ ها

ELITE WORLD HOTELS

4 جانفييه الخميس

UZUN TOPLANTILARI BAŞARILI BIR ŞEKILDE GEÇIRMEK İÇIN NELER YAPMALIYIZ?

Uzun toplantılar, iş hayatının olmazsa olmazlarındandır. Böyle toplantılarda, gün boyu dikkatinizi toplamanız gerekir. Bu da uzun toplantıların zorlu tarafı olarak gösterilebilir. Dolayısıyla, eğer uzun toplantıları başarılı bir şekilde geçirmek istiyorsanız, öncesinde birtakım hazırlıklar yapmalısınız. Toplantı öncesinde ve sırasında yapacağınız birkaç basit şeyle gününüzü hayalinizdeki kadar verimli bir şekilde geçirebilirsiniz. İşte, uzun toplantıları maksimum verimle tamamlamak için mutlaka yapmanız gerekenler.
 

uzun toplantilar


Uykunuzu alın

 

Ertesi gün uzun bir toplantınız olacaksa, aslında hazırlıklara bir önceki gün başlamanız gerekiyor demektir. Bu nedenle, toplantıdan önceki gece mutlaka erken yatmalı ve uykunuzu almalısınız. Aksi takdirde, ertesi gün toplantıda sık sık esneyebilir ve dikkatinizi toplamakta zorluk çekebilirsiniz.


 
Güzel bir kahvaltı yapmayı unutmayın


Geceyi dinlenerek geçirdiniz... Doğal olarak da sabah kendinizi son derece enerjik hissediyorsunuz. Buraya kadar her şey harika. Bir sonraki adımınız ise güzel bir kahvaltı olmalı. Toplantıdan önce yapılan doyurucu ve besin değeri bakımından zengin besinlerden oluşan bir kahvaltı, gün boyu kan şekerinizi dengeleyecek ve dikkatinizi toplamanıza yardımcı olacaktır. 


 
Şeker tüketimini sınırlayın


 Toplantı sırasında yorgun ve bitkin hissetmemek için toplantıdan önce şeker tüketimini minimum düzeyde tutmalısınız. Kahvaltınızda tükettiğiniz besinlerde de aynı özeni göstermeli ve gün içinde içeceğiniz çay, kahve gibi içeceklerde şeker kullanmamalısınız. Çünkü şeker tüketimi, gün boyunca esnemenize ve zaman zaman enerjinizin düşmesine neden olabilir.


 
Beslenmenize ekstra özen gösterin
 

Gün boyunca kendinizi zinde hissetmek için tüketebileceğiniz bazı yiyecekler var. Mesela; kahvaltının yanında ceviz, fındık gibi enerji veren kuru yemişler tüketebilir; hafızayı güçlendirmesiyle bilinen avokado, havuç, zencefil, ananas gibi yiyecekleri öğle yemeğine ekleyebilirsiniz. Ayrıca, toplantı sırasında mide ve karın ağrısı yaşamamak için sindirimi zor yiyeceklerden de uzak durmalısınız. 


 
Zamanınızı iyi kullanın

zamani iyi kullanin

Artık toplantıya fiziksel olarak tamamen hazırsınız! Geriye kaldı mental hazırlık! Verimli bir toplantının ilk şartı, zamanı iyi kullanmak. Bu nedenle, toplantıya zamanında başlamaya ve bitirmeye özen göstermelisiniz.


 
Toplantı takibi yapın

toplanti takibi



 Toplantı takibi, başkaları üzerinde iyi bir izlenim yaratmak için önemli bir yoldur. Bu nedenle uzun toplantıları başarılı bir şekilde sürdürmek için, toplantı gününü takip etmek gerekir. Önemli konuları kolaylıkla çözüme ulaştırmak için takviminize not düşmeyi unutmayın.
 


Toplantıya uygun bir ortam seçin
 

Toplantının yapılacağı ortam, verim açısından çok önemlidir. Bu yüzden önünüzde uzun bir toplantı varsa, toplantınız için en uygun ortamı seçmelisiniz. Toplantıyı gerçekleştireceğiniz yere ulaşım, ortamın ışıklandırma kalitesi, gürültü, ortamın sıcaklığı, konuklara yapılacak ikramlar gibi birçok etmen, toplantının tüm motivasyonunu etkiler. Bu nedenle, uzun toplantıları başarılı bir şekilde geçirmek için en ideal toplantı mekânını seçmeniz çok önemli. 
 
Siz de toplantılarınız için 29’u İstanbul, 7’si Van’da olmak üzere toplam 36 salonunda iş dünyasını ağırlayan Elite World Otelleri'ni tercih edebilir; Elite World Otelleri'nin toplantı sahiplerine sunduğu ayrıcalıklardan yararlanabilirsiniz. Toplantı rezervasyonlarınızı yaptırmak ve Elite World Otelleri toplantı salonları ile ilgili ayrıntılı bilgi sahibi olmak için sitemizi ziyaret edin: Elite World Hotels Toplantı Salonları
 
Bu yazımız da ilgini çekebilir:
 
Büyük Toplantı Organizasyonları Nasıl Yapılır?

به اشتراک بگذارید
آخرین 5 EĞLENCE ارسالی
آخرین 5 ETKINLIK ارسالی
آخرین 5 EVLILIK ارسالی
آخرین 5 GENEL ارسالی
آخرین 5 İŞ HAYATI ارسالی
آخرین 5 HABERLER ارسالی
آخرین 5 ÖZEL GÜNLER ارسالی
آخرین 5 SAĞLIKLI YAŞAM ارسالی
آخرین 5 SEYAHAT ارسالی
آخرین 5 YEME İÇME ارسالی