LÜTFEN OTELİNİZİ SEÇİNİZ
  • ELITE WORLD EUROPE
  • ELITE WORLD İSTANBUL
  • ELITE WORLD BUSINESS
  • ELITE WORLD ASIA
  • ELITE WORLD MARMARİS
  • ELITE WORLD VAN
  • ELITE WORLD PRESTIGE
GİRİŞ TARİHİ
ÇIKIŞ TARİHİ
YETİŞKİN
GİRİŞ TARİHİ
ÇIKIŞ TARİHİ
YETİŞKİN
REZERVASYON

BLOG

ELITE WORLD HOTELS

13 Şubat Pazartesi

OFİS YAŞAMINIZA UYGUN ATIŞTIRMALIK ÖNERİLERİ

Monoton bir sürece bağlı olarak devam eden ve çoğunlukla stres içerisinde geçen ofis yaşantısı, zamanla kişilerin beslenme alışkanlarında birtakım değişikliklere yol açar. Fiziksel aktivite azlığının ve beslenme değişikliklerinin görülmeye başlaması ise ciddi sağlık sorunlarını beraberinde getirir. O nedenle ofiste çalışan kişilerin gün içerisinde hareketliliği artırmanın yanı sıra beslenme alışkanlarını belli bir düzen içerisine dâhil etmeleri gerekir. Düzenli beslenmek için de ofiste tüketilmeye uygun sağlıklı atıştırmalıklardan faydalanılabilir.

 

Kuru Yemiş ile Daha Sağlıklı Öğünler Geçirin!

Kuru Yemiş

Masa başı iş yapan ve günün önemli bir bölümünü ofiste geçiren kişilerin beslenmesine uygun atıştırmalıklar arasında kuru yemiş büyük bir öneme sahiptir. Üzüm, kayısı, incir veya erik gibi çeşitli meyvelerin kurutulmuş hali, sizin açlığınızı bastırmakla beraber gün içerisinde enerjik olmanıza da katkıda bulunur. Bunun dışında badem, Antep fıstığı ve ceviz gibi kabuklu gıdalar da yine ofiste sağlığınız ve beslenmeniz için tercih edilmeye uygun atıştırmalıklar arasında yer alır. Kuruyemiş çeşitlerinden sevdiklerinizi birbiriyle harmanlayarak çalışırken rahatlıkla tüketebilir ve böylelikle daha enerjik ve verimli bir gün geçirme fırsatı elde edebilirsiniz.

 

Mevsime Özgü Meyveleri Tüketmeye Çalışın!

Mevsime Özgü Meyveler

Ofiste tüketebileceğiniz en ideal ve sağlıklı atıştırmalıklardan birisi de meyve grubudur. Taze ve hafif bir beslenme seçeneği sunan meyveler, ideal kilonuzu da koruma altına almanıza yardım eder. Yaz aylarında çilek, erik, kayısı ve şeftali gibi meyveler ile kendinize daha sağlıklı bir atıştırmalık program oluşturabilirsiniz. Kış aylarında ise; portakal, elma, mandalina, havuç ve kivi gibi meyveler tüketebilirsiniz. Dilerseniz meyveleri, evinizde kendiniz meyve suyu haline getirebilir ve diğer ofis besinlerinizin yanında eşlikçi gıda olarak değerlendirebilirsiniz.

 

Ev Yapımı Sandviçlerden Yana Tercih Yapın!

Ev Yapımı Sandviçler

Günümüzde en sağlıksız besinlerin başında fast food tarzında yapılan sandviçler gelir. Dünyanın her yerine yayılmış olan fast food yemek çeşitleri, özellikle hareketsiz veya az hareketli ortamlarda daha riskli durumlar oluşturabilir. Dolayısıyla ofis beslenmesinde sandviç türünde olan ekmek arası gıdalar tercih edileceği zaman ev yapımı olmasına dikkat etmekte fayda vardır. Örneğin; marketten alacağınız sandviç ekmeklerinin arasına kendi damak zevkinize uygun domates, peynir, marul gibi gıdalar koyarak, sağlığınıza uygun bir öğün yaratabilirsiniz. Bu şekilde kendi evinizde hazırlayacağınız sandviç, sizin için hafif ve doyurucu bir atıştırmalık seçeneği olacaktır.

 

Süt ve Süt Ürünlerini Yanınızdan Ayırmayın!

Süt ve Süt Ürünleri

Gün içerisinde uzun süre tok kalmanıza destek olan süt ve süt ürünleri, ofis için uygun olan beslenme seçenekleri arasında rahatlıkla değerlendirilebilir. Özellikle sabah kahvaltı yapamayan veya ayaküstü çeşitli atıştırmalıklarla öğün atlayan kişiler, ana öğünler arasında pratik içimlik sağlayan paket sütlerden faydalanabilirler. Süt tüketmeyi sevmeyenlerde, aynı şekilde kalsiyum oranı açısından zengin olan yoğurt, ayran veya kefir gibi besinler sayesinde sağlıklı bir beslenme dengesi yakalayabilir.

 

Sağlıklı Ekmekler Tüketin!

Sağlıklı Ekmekler

Sofraların vazgeçilmez gıdası ekmek, atıştırmalık öğünler için de son derece uygundur. Ancak seçim yaparken hangi ekmek türünün daha sağlıklı ve besleyici olduğu öğrenilmesi gerekir. Bu konuda özellikle uzmanların söylediği sağlık için tehdit oluşturmayan doyurucu ekmek türlerinden yararlanılabilir. Tam buğday, çavdar, yulaf, kepek ve tam tahıllı ekmek çeşitleri, hem metabolizmanıza hem de beslenmenize fayda sağlar.

Rafine edilmemiş buğday unundan elde edilen tam buğday ekmeği, içerdiği posa sayesinde ana öğünlere kadar tok kalmanıza ve vücudunuzun kan şekerinin dengelenmesine etki eder. İçerisindeki karbonhidrat oranı beyaz ekmeğe kıyasla daha azdır. Bu sayede sağlıklı beslenme imkânının yanı sıra ideal kilonuzu korumanız adına da faydalı bir gıdadır. Çözünür lif içeren ve daha zinde bir gün geçirmenize olanak tanıyan buğday ekmeğini, süzme peynir veya reçel gibi diğer gıdalarla birlikte değerlendirebilirsiniz.

PAYLAŞ
SON 5 EĞLENCE GÖNDERİSİ
SON 5 ETKİNLİK GÖNDERİSİ
SON 5 EVLİLİK GÖNDERİSİ
SON 5 GENEL GÖNDERİSİ
SON 5 İŞ HAYATI GÖNDERİSİ
SON 5 HABERLER GÖNDERİSİ
SON 5 ÖZEL GÜNLER GÖNDERİSİ
SON 5 SAĞLIKLI YAŞAM GÖNDERİSİ
SON 5 SEYAHAT GÖNDERİSİ
SON 5 YEME İÇME GÖNDERİSİ