LÜTFEN OTELİNİZİ SEÇİNİZ
  • ELITE WORLD EUROPE
  • ELITE WORLD İSTANBUL
  • ELITE WORLD BUSINESS
  • ELITE WORLD ASIA
  • ELITE WORLD MARMARİS
  • ELITE WORLD VAN
  • ELITE WORLD PRESTIGE
GİRİŞ TARİHİ
ÇIKIŞ TARİHİ
YETİŞKİN
GİRİŞ TARİHİ
ÇIKIŞ TARİHİ
YETİŞKİN
REZERVASYON

BLOG

ELITE WORLD HOTELS

29 Ağustos Salı

ÇOCUKLARINIZ İLE TATİL YAPARKEN NELERE DİKKAT ETMELİSİNİZ?

Çocuklar için yaz tatili eğlence demektir ancak bazı hastalıklar ve tehlikeler bu güzel günleri adeta bir kabusa çevirebiliyor. Anne ve babaların, tatilde çocukları için dikkat etmeleri gereken noktaları sizin için derledik.

Güneşe Dikkat!

Güneş ışınlarının en etkili olduğu saatler olan 11.00 – 16.00 arasında çocuklarınızı güneşe çıkarmayın. Güneşe çıkmadan en az 20 dakika önce güneş koruyucu kullanılmalı. Faktörü (SPF) 30’dan yüksek olan koruyucu losyon sürülmeli ve 3-4 saat ara ile tekrar edilmeli. Gölgede bile olsa kum, deniz ya da havuzdan yansıyan ışınlarla çocuklar güneşin olumsuz etkilerine maruz kalabilir. Çocuklara bol giysiler giydirilmeli ve şapka takılmalı. Kıyafetlerde açık renk ve pamuklu kumaş tercih edilmeli.

Yüzme Keyfi Öncesinde Bunları Unutmayın!

Tüm çocuklar bir yetişkin nezaretinde yüzmelidir. Çocuklarınızı havuz, deniz, spa gibi yerlerde, bir anlığına bile olsa yalnız bırakmayın. Çocuklar için havuz keyfi ne kadar eğlenceli olsa da uzmanların denize girmenin daha sağlıklı olduğu uyarıyor. Kolluk, simit, yüzme tahtası gibi ekipmanların tek başına can kurtarıcı etkisi olmadığını unutmayın.

Sinek-Böcek Isırıklarını Göz Ardı Etmeyin

Böceklerin ilgisini çektiğinden, parlak renkli kıyafetler giymekten ve parfüm ya da deodorant gibi güçlü kokular kullanmaktan kaçının. Sera, bahçe, durgun su, gölet kenarlarında çok sık bulunmamaya özen gösterin. Böcek ve sinek kovucuların bitkisel olanlarını tercih edin.

Sıcak Havalarda Besin Zehirlenmeleri Artıyor

Sıcak havalarda mayonez, süt, yumurta, et, tavuk, deniz ürünleri gibi gıdalar, besin zehirlenmelerine yol açan bakteri ve toksinleri için çok uygun ortamlardır. Yüksek sıcaklıkta 1-2 saatten fazla bekletilmiş gıdaları tüketmeyin. Tüketilen suların kaynağından emin olun. Ayrıca meyve ve sebzeler çok iyi yıkanmalı ve gıdaların buzdolabında ve uygun sıcaklıklarda saklanması sağlanmalıdır.

PAYLAŞ
SON 5 EĞLENCE GÖNDERİSİ
SON 5 ETKİNLİK GÖNDERİSİ
SON 5 EVLİLİK GÖNDERİSİ
SON 5 GENEL GÖNDERİSİ
SON 5 İŞ HAYATI GÖNDERİSİ
SON 5 HABERLER GÖNDERİSİ
SON 5 ÖZEL GÜNLER GÖNDERİSİ
SON 5 SAĞLIKLI YAŞAM GÖNDERİSİ
SON 5 SEYAHAT GÖNDERİSİ
SON 5 YEME İÇME GÖNDERİSİ